Rychlý přehled

Nejlepší články o hubnutí

Obsah článku

Upozornění: Čtením článků o hubnutí ještě nikdo neshodil ani 1 kilo. 😉

Tím vás určitě nechceme odradit od čtení magazínu Milujeme Fitness.

Berte to jenom jako takové přátelské upozornění, že bude potřeba něco dělat.

Ale teď ne!

Teď se pohodlně usaďte a pusťte se do našich článků o hubnutí, cvičení a formování postavy.

Většina našich textů vychází z osobních zkušeností a recenzí.

Nejoblíbenější články o hubnutí na Milujeme Fitness ❤️

Velký přehled nejlepších keto diet, včetně cenového srovnání
Osobní zkušenosti s oblíbenou dietou od KetoMix (-5 kilo za 4 měsíce)
Recenze a zkušenosti s KetoDiet (právě testujeme a aktualizujeme)
Jak doopravdy funguje spalování tuků
Nejlepší spalovače tuku a návod na co si dát pozor při výběru
Jak si sestavit jídelníček na hubnutí + příklady
Nejlepší proteiny na hubnutí, včetně postupu na ideální výběr
Doplňky stravy na hubnutí

Ketonová dieta

Keto diety patří k nejoblíbenějších a velmi rozšířeným dietám.

Ale proč?

Možná proto, že u nich člověk nemusí trávit hodiny v posilovně. Což je pro náš magazín trošku kacířská myšlenka, ale budiž.

To co tady pomáhá na hubnutí je takzvaná ketóza.

A co je to ta „záhadná“ ketóza.

Jednoduše řečeno, je to stav kdy si vaše tělo bere energii z uložených tuků a nebere si ji ze sacharidů, které konzumujete. Takže pro úspěšné hubnutí je tady zásadní snížiti příjem sacharidů. Doporučuje se omezit je na 50g denně. [zdroj]

Dobrá zpráva taky je, že dnes existuje celá řada hotových dietních plánů, které si můžete rovnou pořídit. Nemusíte tak složitě řešit, co jíst při hubnutí a rovnou se pustit do díla. 😉

Navíc jsou tyto jídla většinou velmi rychle připravený, takže se nemusíte ani bát, že by vám příprava keto jídel výrazně narušila časový harmonogram.

👉 Určitě se podívejte na naše velké srovnání keto diet.

A potom si můžete prohlédnout i jednotlivé recenze nejoblíbenějších výrobců. Některé diety naše redaktorky i vyzkoušeli osobně. V recenzích můžete vidět i jejich výsledky.

Upravte si jídelníček

Pamatujete takové ty inzeráty, které nabízely unikátní metodu na hubnutí. Slibovali, že když zaplatíte, tak vám poštou domů pošlou návod na úpravu jídelníčku.

Když jste zaplatili, tak vám obálka s návodem opravdu přišla. Jen v ní bylo napsáné…

NEJEZ! V horším případě. Neže..! V tom slušnějším zase: Nepřejídej se.

No, takovéto návody tady na Milujeme Fitness nenajdete.

Ale na rovinu, ono opravdu není potřeba v tom hledat velkou vědu.

Tady je pár rychlých tipů:

  1. Přidejte do jídelníčku více zeleniny a omezte bílé pečivo. Zkuste třeba ráno k vajíčkům místo chleba, nebo rohlíků si nakrájet papriku, nebo rajčata.
  2. Nepijte slazený nesmysly. Třeba taková Coca-cola 1L obsahuje cca 36 kostek cukru. A to je fakt hodně. Doma vyhoďte všechny ochucené vody a v restauraci si raději dejte minerálku, nebo pivo. Bude to mnohem zdravější.
  3. Zapomeňte na polotovary a hotová jídla, které často obsahují vysoké množství soli, cukru a nasycených tuků. Tím nemyslíme různé proteinové koktejly, nebo keto diety, ale hlavně jídla, která koupíte v supermarketu a jenom ohřejete v mikrovlnce.
  4. Jezte pravidelně a v malých porcích. Přejídání, hlavně na noc, je úplný nesmysl. Je mnohem lepší jíst méně a pravidleně.
  5. Jezte méně tučných jídel. Tady to asi nemusíme rozebírat. Někteří lidé tvrdí, že když se jenom podívají na pořádný kus bůčku, tak přiberou 5 kilo.

Buďte k sobě upřímní a disciplinovaní.

Většinou totiž moc dobře víme, jestli jíme tak, abychom si udrželi zdravou a štíhlou linii, nebo že hřešíme, nebo až dokonce prasíme.

Začít hubnout, nebo cvičit není těžké. Začít zvládne každý, ale pokračovat a dodržet jídelníček třeba měsíc, nebo půl roku už je úplně něco jiného.

O výsledcích ale rozhoduje právě to, že nepřestaneme!

Mrkněte na naše články s tipy na jídelníčky a zdravý životní styl:

Proteiny na hubnutí

V naší redakci jsme si vyzkoušely například tyto proteiny na hubnutí.

KetoMix proteinový koktejl

ketomix protienovy koktejl na hubnuti

Zjistit složení

V rámci 4 týdenního testování KetoMixu jej Monika B. užívala každý den a stal se nejméno oblíbeným produktem KetoMix. Více v recenzi KetoMix.

KetoDiet proteinový koktejl

ketodiet protein na hubnuti

Zjistit složení

Právě probíhá testování a zkoušení tohoto proteinového nápoje. Již brzy najdete výsledky v naší recenzi KetoDiet.

ChiaShake proteinový koktejl

chia shake proteinovy kokteil

Zjistit složení

Trošku nás překvapilo dávkování, ale celkově tento proteinový koktejl hodnotíme kladně. A příchutě jsou výborný. Více v recenzi ChiaShake.

Nemusíte mít strach, že vám po proteinovém koktejlu narostou svaly. K tomu je potřeba ještě taky hodně a správně cvičit a dodržovat úplně jiné diety. Takže se nebojte proteiny na hubnutí vyzkoušet.

Podrobnosti na jdete v našem článku Nejlepší proteiny na hubnutí.

Proteinové koktejly na hubnutí mají několik hlavních výhod.

  1. Proteiny vzbuzují pocit sytosti, který dlouho vydrží. Nemáte tedy ten ničivý pocit hladu a nutkání do sebe něco cpát a ničit tak svoji diet.
  2. Příprava je snadná. Zaberete to doslova pár vteřin. Takže jak jsme psali výše díky těmto koktejlům můžete v pohodě konzumovat pravidelné menší dávky jídla (živin). A připravíte si ho snadno i v práci, nebo na cestách.
  3. Díky proteinům také ochráníte svoji svalovou hmotu, která by mohla při dietě trošku trpět. To je důležité protože svaly vám právě pomáhají spalovat tuky.

Složení některých proteinů na hubnutí navíc obsahuje spoustu dalších vitamínů a minerálů. Díky tomu tak mnohem snadnější dodržíte doporučené denní dávky.

Zdroj: KetoMix.cz

Prášky na hubnutí

Reklamy na prášky na hubnutí slibují zázraky! Je to nesmysl.

Pokud vám nějaká reklama slibuje snadný a rychlý výsledky bez námahy tak je to vždy podezřelý. Ale ať už chcete, nebo ne, cesta za vysněným tělem vždy byla a bude plná překážek a nástrah a žádná vedlejší cesta nás k cíli nedovede.

Prášky na hubnutí jsou víc placebo, než opravdový pomocník.

Asi nejznámější česká dietářka, která za svůj život vyzkoušela téměř všechny možné a nemožné diety, nápoje a prášky na hubnutí Halina Pawlowská, by už měla být, pokud se nemýlím a pokud prášky opravdu fungují, modelkou s figurou 90-60-90.

Ale není.

Zajímavé…

Ale žerty stranou. Jste na magazínu o fitness a zdravém životním stylu. Takže nehledejte zkratky a pojďte si raději zacvičit.

Cvičení na hubnutí

Cvičení a pohyb sázka na jistotu. Máte pravdu, když říkáte, že je to pracný, bolí to a stojí to čas a energii. Ale je to nejpřirozenější způsob jak pálit kalorie a shazovat tuky.

Náš TIP: Doplňky stravy na hubnutí

Vybírejte cviky a cvičení, které zvyšují tepovou frekvenci, zatěžují srdce a plíce, což právě vede ke spalování tuků.

Jsou to většinou nejrůznější intenzivní kardio tréninky. Jízda na kole, plavání, apod.

Hodně lidí a expertů doporučuje spíše kratší a intenzivnější, než delší tipy cvičení.

Příklad: Místo 5 km běhu si běže zaběhat třeba jenom na 2 km, ale během dvou kilometrů zkuste 10x sprintovat. Měňte frekvenci běhu. Z maximálně intenzivního sprintu na pohodový vyklusávací.

Tomu se říká intervalový trénink. Vždy když jsem tohle zařadil do tréninků, tak to mělo blahodárný přínos. Kromě pálení kalorií jsem výrazně cítil i zvýšení výkonnosti.

Naše tipy na tréninky a cvičení

Cvičení bude mít ještě jeden velký efekt. Bude vás to bavit a budete se po něm cítit skvěle. A dobrá nálada je půlka úspěchu.

Pokud milujete tancování, tak můžete vyzkoušet Latino dance s příchutí fitness tréninku.

vánoce 2022

Potřebujete originální dárek na poslední chvíli?

✅ Doporučujeme online kurz: Jóga pro začátečníky