Povánoční cvičení

Leden 16, 2017
povanocni-cviceni-nahledovy-obrazek

A jéje, už je po Vánocích a jediné co zůstalo jsou 🎁🎁 a… tuk?🐷 Tak to teda ne! Je libo cvičení po Vánocích? Pojďme si ukázat pár suprových tipů na cvičení po Vánocích. 🎄

Cvik na povánoční pneumatiku

  • Lehněte si na pravý bok
  • Narovnejte se
  • Pomalu zvedejte pravou nohu a následně nohu zpět položte

20 opakování, 3 série (na každou stranu)

Cvik na bříško

Opravdu nejlepším svičením jsou sedy-lehy. Nastavte si svoje tempo, dýchejte a provádějte cvik po dobu alespoň 2 minut. Pokud budete sedy-lehy cvičit často, budete mít štíhlé bříško, pokud jen dvakrát týdně, budete mít buchtičky. 👌

Cvik na stehna

  • Sedněte si na zem a natáhněte nohy
  • Narovnejte se
  • Roztáhněte nohy a mezi ně uložte gymnastický míč
  • Zvedněte míč trochu vzhůru a tlačte nohy k sobě

10x 20 sekund, 3 série

Chcete více cvičení po Vánocích?

Není nic lepšího, než mít svého osobního trenéra. Zkušený trenér Tomáš Jehlička 💪 si poradí s každým povánočním tukem. Stačí jen věřit a hlavně CHTÍT! Pokud překonáte jednu výzvu, ta další už půjde překonat lépe. Jednou až budete starší, podíváte se do zrcadla a budete na sebe pyšní.👱

povanocni-cviceni-vyzva

 

Click here to add a comment

Leave a comment: