Jídelníček na hubnutí

Listopad 25, 2016
Jídelníček na hubnutí

Snažíte se marně zhubnout? Strávíte hodiny v posilovně a kila stále nejdou dolů? Zkusili jste hladovku, nebo zbytečné nápojové diety? Pokud je odpověď 3x ANO, děláte něco špatně. Zkuste změnit svou stravu pomocí našeho jídelníčku.

Je tento jídelníček vhodný pro mě?

  • Pokud máte příjem kalorií mezí 1500 – 2000 a více
  • Jíte velké porce jídla jen párkrát za den
  • Sportujete, ale i přesto nehubnete
  • Máte dobrý zdravotní stav
  • Chcete zhubnout a neztratit svalovou hmotu
  • Podle našeho jídelníčku byste měli zkonzumovat za jeden den cca 1300 kcal. To může být těžší pro osoby, které dosud konzumovali více než 2000 kcal denně a proto doporučuji začít pomalu.

Tip: Pro zahnání chuti na sladké můžeme použít lžičku medu.
– chody s odstupem min. 2 hodiny
– omezení sladkostí, jiných pochutin (brambůrky, tyčinky) a bílého pečiva

Jídelníček na hubnutí (doporučuji začít v pondělí):

1. Den

Jogurt s ovocemSnídaně – voda s limetkou + knäckebrot 2 ks + 50 g eidamu
Svačina – mandarinka 1 ks (vysoký podíl cukrů nám zajistí energii)
Oběd – dušená brokolice + krůtí maso (zde maso pro významný podíl bílkovin pro udržení svalové hmoty)
Svačina – bílý jogurt neslazený (případně možné osladit javorovým nebo agávovým sirupem, lze přidat bobulové ovoce tj. borůvky, jahody, maliny, ostružiny, …)
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold,…)

2. Den

JablkaSnídaně – šálek kvalitního zeleného čaje + ovocný salát (jablko, ananas, hruška, jahody, borůvky)
Svačina – bílý jogurt neslazený
Oběd – dušená zelenina (hrášek, mrkev) + krůtí maso
Svačina – jablko 1 ks
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …) můžeme doplnit o olivy

3. Den

Pomerančový džusSnídaně – 100% džus (vysoký podíl ovocného cukru nám zajistí energii) + knäckebrot 2 ks + 60 g Cottage sýru
Svačina – banán 1 ks (opět vysoký podíl cukrů pro energii)
Oběd – dušená zelenina (hrášek, mrkev) + losos
Svačina – bílý jogurt neslazený (případně možné osladit javorovým nebo agávovým sirupem, lze přidat bobulové ovoce tj. borůvky, jahody, maliny, ostružiny, …)
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …)

4. Den

Salát s mozarelouSnídaně – voda s limetkou + knäckebrot 1ks + kvalitní kuřecí/krůtí šunka
Svačina – hrst vlašských ořechů + jahody
Oběd – kuřecí prso s listovým baby špenátem
Svačina – 2 hrsti borůvek
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …) + mozzarella 1ks

 

5. Den

Dýňová polévkaSnídaně – šálek kvalitního zeleného čaje + müsli s nízkotučným mlékem
Svačina – ovocný salát
Oběd – dýňová polévka s knäckebrotem
Svačina – bílý jogurt neslazený
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …) + s vařeným kuřecím prsem

6. Den

 Kuřecí vývar

Snídaně – 100% džus (vysoký podíl ovocného cukru nám zajistí energii) + vajíčka natvrdo 2 ks + knäckebrot + cherry rajčátka
Svačina – banán 1 ks
Oběd – silný kuřecí vývar
Svačina – knäckebrot 1 ks + kvalitní kuřecí/krůtí šunka
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …) + mozzarella 1ks

7. Den

Zdravé jídloSnídaně – voda s limetkou
Svačina – nízkotučný neslazený jogurt s müsli a ovocem
Oběd – libovolné jídlo
Svačina – jablko 1 ks
Večeře – (nejpozději v 18:00) zelený salát (rukola, polníček, mangold, …)

 

*Doporučuji k dodržování jídelníčku začít také pravidelně cvičit vzhledem ke svému zdravotnímu stavu. Pokud byl Váš denní příjem vyšší než 1300 kcal, měli byste začít hubnout.

Přejeme Vám příjemné hubnutí!

Click here to add a comment

Leave a comment: