Buchtičky na břiše? Bez problému!

Únor 5, 2017

Buchtičky na břiše jsou snem každého z nás… Kde je ale sehnat? Jak zhubnout břicho a nabrat svaly? 👌

Buchtičky se dělají v kuchyni 🍳

Základem pro buchtičky je změna jídelníčku. Omezte zvýšený příjem soli. Do svého jídelníčku zařaďte zdravé tuky (Omega-3), které najdete v oříšcích či v rybách. Skvělou potravinou je také avokádo, které můžete vyzkoušet i jako vegan.

Do našeho jídelníčku bychom měli zahrnout převážně sacharidy, u nás jsou to nejčastěji rýže, těstoviny, brambory, ovesné vločky, celozrnné pečivo a luštěniny. Bílkoviny jsou také velmi důležité, protože chrání naší svalovou hmotu. Měli bychom se tedy zaměřit na kuřecí, krůtí, králičí a libové hovězí maso, dále pak vejce, zakysané mléčné produkty, nízkotučné tvrdé sýry a tvaroh.

Pitný režim je pro rýsování bříška stejně důležitý jako stravování. Pokud chceme být vyrýsovaní, nesmíme mít přebytek ani nedostatek vody. Plně nám postačí denní příjem tekutin v rozmezí 35-40 ml/kg.

Jak zhubnout břicho a nabrat svaly ♥

1. Necvičte každý den
Pro buchtičky trénujte bříško maximálně každý druhý den, aby se svaly stihly zregenerovat.

2. Posilujte celé břicho
Břicho se totiž skládá z více svalů. K dokonalým břišákům potřebujeme posílit všechny tyto svaly.

3. Trénujte nalačno
Nejlepší je cvičit hned ráno nalačno. Lépe pak budeme cítit břišní svaly a nebude nám špatně.

4. Dýchejte pravidelně
,,S námahou přichází výdech, s povolením nádech“ —> pravidlo, které nám hodně pomůže.

Zajímají vás tajemství ohledně břišních svalů? Neváhejte se obrátit na fitness trenéra Tomáše Jehličku. Poradí vám, jak zhubnout břicho a nabrat svaly. 💪 Je mistr ve svém oboru. Vyzkoušejte hubnoucí program Výzva 21 dní. Klikněte zde >>

3-jednoduche-recepty-zdrave-cukrovi-vyzva

Click here to add a comment

Leave a comment: